Interesantni video

Autor kombib | 2 Feb, 2008

Danas sam bio na sajtu:

http://www.doubleviking.com/videos/

E, sada, da li ste pažljivo gledali RATOVE ZVEZDA?

http://www.blog.rs/admin.php?op=newPost

MALO ORGAZAMA

Ili kuglanje UNAZAD.

http://www.doubleviking.com/videos/page0.html/7848.html

Nadam se da će vas malo raspoložiti.

Ovo su samo neki 

 

 

Obrazovanje na daljinu: Pregled

Autor kombib | 9 Jun, 2007

Kratak uvid u obrazovanje na daljinu

 

Vodič 1: Obrazovanje na daljinu: Pregled

 

Šta predstavlja obrazovanje na daljinu?

Da li je obrazovanje na daljinu efikasno?

Kako se obavlja obrazovanje na daljinu?

Koja je tehnologija najbolja?

Efikasno obrazovanje na daljinu

Glavni učesnici u obrazovanju na daljinu

Reference

Za dodatne informacije

 

Šta predstavlja obrazovanje na daljinu?

U okviru konteksta ubrzanog tehnološkog razvoja i uslova tržišta koji se stalno menjaju, američki obrazovni sistem primoran je da pruži bolje mogućnosti za obrazovanje bez povećanja troškova. Mnoge obrazovne institucije odgovaraju na ovaj izazov razvijanjem programa za obrazovanje na daljinu. Obrazovanje na daljinu, u svom osnovnom obliku, podrazumeva da su nastavnik i učenik (učenici) fizički udaljeni a tehnologija (tj. glas, video, podaci i štampani materijal), često usklađeni komunikacijom lice u lice, koristi se da premosti jaz koji postoji u nastavi. Ove vrste programa mogu pružiti starijima drugu šansu za više obrazovanje, omogućiti obrazovanje onih koji nisu mogli to sebi da priušte zbog ograničenog vremena, udaljenosti ili fizičke nesposobnosti, kao i da omogući ažuriranje i obnavljanje fonda znanja radnika na njihovim radnim mestima.

 

Da li je obrazovanje na daljinu efikasno?

Veliki broj ljudi uključenih u obrazovanje traži odgovor na pitanje da li učenici koji uče na daljinu mogu da nauče gradivo isto kao i učenici kojima se predaje na tradicionalan način licem u lice. Istraživanja koja porede obrazovanje na daljinu i nastavu licem u lice, pokazuju da predavanje i učenje na daljinu može biti jednako efikasno kao i tradicionalna nastava, pošto metode i tehnike koje se koriste odgovaraju zadacima nastave, postoji interakcija između studenata a postoji i blagovremena povratna veza između predavača i učenika (pogledati Moore & Thompson, 1990; Verduin & Clark, 1991).

 

Kako se obavlja obrazovanje na daljinu?

Osobi koja obavlja obrazovanje na daljinu stoji na raspolaganje široka paleta tehničkih mogućnosti. One se mogu podvesti u četiri glavne kategorije:

 

            Glas – Audio alati za nastavu obuhvataju interaktivne tehnologije kao što su telefon, audiokonferenciranje i kratkotalasni radio. Pasivni (tj. jednosmerni) audio alati podrazumevaju trake i radio.

 

            Video – Video alati za nastavu obuhvataju nepokretne slike kao što su slajdovi, prethodno pripremljene pokretne slike (npr. film, video traka) i pokretne slike u realnom vremenu kombinovane sa audiokonferenciranjem (jednosmerni ili dvosmerni video sa dvosmernom audio komunikacijom).

 

            Podaci – Računari šalju i primaju informacije elektronskim putem, te se zbog toga izraz “podatak” koristi da opiše ovu široku katergoriju alata za predavanje. Primene računara za obrazovanje na daljinu jesu različite i mogu uključivati:

 

            a. Nastava pomognuta računarima (Computer-assisted instruction - CAI) – koristi računar kao samostalnu mašinu za prezentovanje pojedinačnih lekcija.

            a. Nastava upravljana računarima (Computer-managed instruction - CMI) – upotrebljava računar za organizovanje nastave i praćenje rezultata učenika i njihovog napretka. Sama nastava ne mora se izvoditi računarom, iako se CAI često kombinuje sa CMI.

            a. Obrazovanje posredovano računarima (Computer-mediated education - CME) – predstavlja računarske aplikacije koje omogućavaju prenos predavanja. Primeri:

            b.. elektronska pošta, faks, konferencijska veza pomoću računara u realnom vremenu i World-Wide Web aplikacije.

 

            Štampani materijal – je osnovni element programa za obrazovanje na daljinu i baza iz koje su svi ostali sistemi proistekli. Na raspolaganju su štampani materijali u različitim oblicima, uključujući: udžbenike, priručnike, knjige sa vežbama, programe kurseva i materijale za detaljna proučavanja.

 

 

Koja je tehnologija najbolja?

Iako tehnologija ima ključnu ulogu u prenosu obrazovanja na daljinu, nastavnici se moraju usredsrediti na rezultate nastave, ne na tehnologiju prenosa. Ključ za efikasno obrazovanje na daljinu jeste usredsređivanje na potrebe učenika, zahteve sadržaja i ograničenja na koja nailazi predavač, i to pre odabira načina za prenos. Obično, ovakav sistematičan pristup rezultuje kombinacijom medijuma, od kojih svaki služi određenoj svrsi. Na primer:

            a. Dobra štampana komponenta može obezbediti veći deo osnovnog nastavnog sadržaja u obliku teksta kursa, kao i štiva za čitanje, programa i redovnih dnevnih rasporeda.

            a. Interaktivno audio i video konferenciranje može u realnom vremenu pružiti interakciju licem u lice (ili jednovremenu glasovnu). Ovo takođe predstavlja odličan i ekonomičan način za uključivanje učesnika koji su gosti ili koji su eksperti za određeni sadržaj.

            a. Konferencijska veza preko računara ili elektronska pošta mogu se koristiti za slanje poruka, izveštavanje o odrađenim zadacima i za ostala sporazumevanja sa jednim ili više polaznika na nastavi. Takođe se može koristiti za poboljšanje interakcije između učenika.

            a. Prethodno snimljene video trake mogu se upotrebiti za predavanje lekcija i za vizuelno oblikovan sadržaj.

            a. Faks se može koristiti za distribuiranje zadataka, najskorijih objava, za primanje zadataka učenika i za pružanje pravovremenog odgovora.

Upotrebom ovog integrisanog pristupa zadatak pedagoga i nastavnika jeste da pažljivo odaberu neku od tehničkih mogućnosti. Cilj je da se napravi kombinacija nastavnih medijuma koji ispunjavaju potrebe onih koji uče, tako da oni budu efikasni što se tiče izvođenja nastave i ekonomični.

 

Efikasno obrazovanje na daljinu

 

Bez izuzetka, efikasni programi za obrazovanje na daljinu počinju pažljivim planiranjem i usredsređenim razumevanjem potreba kurseva i potreba učenika. Odgovarajuća tehnologija se jedino može odabrati nakon što se ovi elementi razumeju do detalja. Nema nikakve misterije u načinu na koji se vrši razvoj efikasnih programa za obrazovanje na daljinu. To se ne dešava spontano. Oni se razvijaju kroz naporan rad i posvećen trud mnogih pojedinaca i organizacija. Zapravo, uspešni programi za obrazovanje na daljinu počivaju na stalnom i zajedničkom trudu studenata, nastavnog osoblja, pomagača, osoblju za podršku i administratora.

 

 

Glavni učesnici u obrazovanju na daljinu

Naredni deo ukratko opisuje uloge ovih ključnih učesnika u poduhvatu obrazovanja na daljinu i izazove sa kojima se susreću.

Učenici – Ispunjavanje nastavnih potreba učenika predstavlja kamen temeljac svakog programa za obrazovanje na daljinu i test prema kome se procenjuje svaki trud u ovom polju. Bez obzira na obrazovni kontekst, glavna uloga učenika jeste da uči. I pod najboljim okolnostima ovo predstavlja obeshrabrujući zadatak koji zahteva motivaciju, planiranje i sposobnost za analiziranje i primenu nastavnog sadržaja koji se uči. Kada se nastava obavlja na udaljenosti, pojavljuju se dodatni izazovi jer su učenici često razdvojeni od ostalih koji mogu da razmenjuju iskustva i interesovanja, imaju malo mogućnosti, ako u opšte i imaju mogućnost da sarađuju sa predavačima van časa i moraju se osloniti na tehničko povezivanje kako bi premostili jaz koji razdvaja polaznike na predavanju.

 

Nastavno osoblje – Uspeh svakog truda za obrazovanje na daljinu u mnogome počiva na nastavnom osoblju. U tradicionalnoj učioničkoj postavci, odgovornost nastavnika podrazumeva sastavljanje sadržaja kursa i razvijanje razumevanja za potrebe učenika. Kada je u pitanju obrazovanje na daljinu dolazi do suočavanja sa posebnim izazovima. Na primer, nastavnik mora da:  

 

            a. Razvija razumevanje karakteristika i potreba učenika koji se obrazuju na daljinu sa malim neposrednim iskustvom i sa ograničenim kontaktom lice u lice (ako ga uopšte i ima).

            a. Prilagođava način predavanja uzimajući u obzir potrebe i očekivanja višečlane, često raznovrsne publike.

            a. Razvija radno razumevanje tehnike za prenos, dok ostaje fokusiran na njihovu ulogu u nastavi.

            a. Efikasno funkcioniše kao vešt pomagač kao i osoba koja obezbeđuje sadržaj.

Pomagači – Nastavniku je često od velike pomoći oslanjanje na pomagače koji služe kao most između učenika i nastavnika. Da bi se postigla efikasnost, pomagač mora razumevati potrebu učenika da budu usluženi, kao i očekivanja nastavnika. Što je najvažnije, pomagač mora biti voljan da prati upute koje je postavio nastavnik. Kada to budžet i sredstva dopuštaju, uloga prisutnih pomagača povećala se čak i na predavanjima za koje oni imaju malo iskustva iz te oblasti, ako ga uopšte i imaju. U najmanju ruku oni vrše podešavanje opreme, sakupljaju zadatke, nadgledaju ispite i deluju kao oči i uši nastavnika na datom mestu.

Osoblje za podršku – Ovi pojedinci predstavljaju nevidljive heroje poduhvata obrazovanja na daljinu i oni osiguravaju efikasno baratanje mnoštvom detalja potrebnih za uspeh programa. Najuspešniji programi obrazovanja na daljinu sjedinjuju u sebi funkcije servisa za podršku prijavljivanja učenika, kopiranja materijala i distribucije, naručivanja udžbenika, obezbeđivanje odobrenja za kopiranje, olakšavanje planiranja, obradu izveštaja o ocenama, upravljanje tehničkim resursima itd. Osoblje za podršu zaista predstavlja vezivni element koji održava napor u obrazovanju na daljinu isplativim i funkcionalnim.

 

Administratori – Iako administratori obično imaju ulogu u planiranju institucionalne komponente programa za obrazovanje na daljinu, jednom kada program profunkcioniše oni često gube kontakt ili prepuštaju kontrolu tehničkim vođama. Efikasni administratori obrazovanja na daljinu više su nego ljudi od ideje. Oni predstavljaju tvorce usaglašavanja, donosioce odluka i recenzente. Oni blisko sarađuju sa tehničkim osobljem i osobljem za podršku, osiguravajući efikasnu primenu tehničkih resursa za dalji napredak akademskog zadatka institucije. Najvažnije od svega, oni održavaju akademski način usredsređivanja na problem, shvatajući da je zadovoljavanje nastavnih potreba učenika, koji se obrazuju na daljinu, njihova krajnja odgovornost.

Pristupite svom personalnom računaru sa bilo kojeg mesta

Autor kombib | 9 Jun, 2007

GoToMyPC

www.gotomypc.com 

Sa GoToMyPC imate moć da:

-Radite na svom kancelarijskom PC-u od kuće - u realnom vremenu

-Putujete bilo gde i koriste svoj PC sa udaljenosti

-Povećate svoju radnu fleksibilnost i produktivnost

-Pristupate svojim datotekama, programima, elektronskoj pošti i mreži

…sa lakoćom i da bez opasnosti pristupate svom računaru iz bilo kojeg pretraživača.

Otkrijte šta GoToMyPC može da uradi za vas

GoToMyPC je najbrži, najjednostavniji i najsigurniji način da pristupite svom PC-u sa bilo kojeg mesta. Sve što vam je potrebno je web pretraživač da biste pristupili svim svojim programima, datotekama, elektronskim poštama i mrežnim resursima - u realnom vremenu, baš kao da sedite za svojim kancelarijskim stolom! Nije vam potreban nikakav dodatni softver niti hardver.

Budite konkurentniji. Pomoću daljinskog pristupa u realnom vremenu, GoToMyPC nudi konkurentne prednosti koje su vam potrebne da biste napredovali - i nastavili da napredujete. Pošto sa bilo kojeg mesta i u bilo koje vreme možete da pristupite svom kancelarijskom računaru, dobićete više prilika da probleme pretvorite u profitabilna rešenja.

Budite produktivniji. Zamislite da radite na kancelarijskom računaru od svoje kuće, dok se na autoputu automobili pakuju kao sardine. Bilo da je u pitanju dnevna ili sezonska saobraćajna gužva koja crpi vaše vreme i energiju, GoToMyPC će vam omogućiti više produktivnijih časova svakog dana.

Budite bolji “drumski ratnik”. Sada možete da putujete bez dodatnog prtljaga u vidu vašeg laptopa. Ne morate da brinete da će biti ukraden. Nema nevolja oko bezbednosti. Nema tehničkih problema. GoToMyPC vam omogućava da pristupite kancelarijskom računara - pod tim se podrazumeva i elektronska pošta i mrežni resursi - sa bilo kojeg mesta.

Budite više kod svoje kuće. Pomiriti posao i vreme provedeno kući je beskonačna bitka. Uvek ćete završiti na strani koja gubi. Ali ne i sa GoToMyPC. Zamislite da pristupate programima, datotekama i digitalnim asetima koji su vam potrebni da se popnete uz lestvicu svoje karijere, a da i dalje budete kod kuće na vreme za večeru.

Dolby Surround

Autor kombib | 9 Jun, 2007

REČNIK NOVIH IT IZRAZA

 

Dolby Surround je verzija originalnog Dolby višekanalnog analognog filmskog zvu~nog formata – Dolby analog i Dolby SR (Spectral Recording) – namenjena najširem potroša~kom tr`ištu. Prilikom kreiranja Dolby Surround zvu~ne podloge (soundtrack), ~etiri kanala sa surround zvu~nim informacijama (Left, Center, Right i Mono) kodiraju se u obliku matrice (matrix-encoding) i snimaju na dva paralelna zvu~na zapisa (audio tracks). Ova dva zapisa se zatim prenose na odgovaraju}i medijum, kao što su video trake, ili se putem TV signala emituju ka slušocima, koji ih pomo}u Dolby Pro Logic prijemnika mogu dekodirati i na taj na~in u`ivati u originalnom ~etvorokanalnom surround zvu~nom okru`enju. Uvo|enjem Dolby Digital višekanalnog filmskog zvu~nog formata zamenjen je originalni Dolby Surround audio format koji je do tada predstavljao standardnu tehnologiju za reprodukciju višekanalnog zvuka na DVD video plejerima, digitalnoj televiziji i kompjuterskim igricama.

 

Alat visoke tehnologije traga za grafitima u gradu

Autor kombib | 6 Jun, 2007

Gradovi u SAD se bore sa problemom vandalizma pomoću sistema visoke tehnologije koji analizira i traga za grafitima i njihovim stvaraocima. U SAD se procenjuje da čišćenje grafita košta oko $10bn (£5bn)  godišnje. Ovaj sistem čuva  podatke što omogućava policiji da sakupi bazu podataka o sličnim delima. Tragač grafita, koji je stvorio analitičar za zločine Timothy Kephart, koristi globalne sisteme pozicioniranja, digitalnu fotografiju i kompjuterske baze podataka da bi se pratio i uhvatio stvaralac grafita. Sistem slika grafite koristeći GPS kamere koje beleže datum, mesto I tačnu lokaciju. On  izvlači informacije iz slika i obezbeđuje izveštaje o svakom incidentu sa grafitima koji se onda može povezati sa sličnim incidentima koji su sačuvani u bazi podataka, da bi se uhvatio počinilac. Čuvanje baza podataka o poznatim grafitima znači da se prestupnici mogu optužiti za više dela vandalizma. Mogućnost da se locira mesto gde se pojavljuju grafiti znači da se i rad može pratiti. U jednom slučaju sistem je pokazao da su grafiti bili u blizini kuće osumnjičenog, u parku koji je posećivao i u školi koju je pohađao, i obezbedio je valjan dokaz za policiju. Gospodin Kephart je razvio sistem nakon što je analizirao više od 450 fotografija grafita bandi za svoj magistarski rad. Identifikovao je seriju trendova koji se naročito odnose na bande za koje policija SAD veruje da su odgovorne za većinu grafita u gradovima kao što je Los Anđeles. Procenjuje se da ima 720 uličnih bandi sa oko 40000 članova u Los Anđelesu. Većina grafita sadži šifrovane poruke rivalskim bandama, kao i šifru koja identifikuje određenu bandu koja je odgovorna. Do sada je 20 gradova u Kaliforniji, Nevadi i Nebraski kupilo sistem a gospodin Kephart se nada da će udvostručiti prodaju do kraja godine. Dok vlasti smatraju grafite vandalizmom, drugi nisu sigurni da će ovaj sistem rešiti problem. “Nikad nisam čuo nešto smešnije” kaže Simon Davies glavni u firmi Privacy International. “Novac koji troše na to bi trebao da se uloži u urbanu regeneraciju, korišćenje grafita kao umetničke forme.”

Evropski roboti pomažu deci u formiranju odnosa

Autor kombib | 6 Jun, 2007

Videli smo robote koji pomažu ljudima da diagnostikuju autizam, ali tim istraživača na univerzitetu Hertfordshire su razvili izvestan broj robota i humanoida koji mogu pomoći autističnoj deci da se snađu i oforme odnose. Ovaj projekat vredan 3.22 miliona eura finansira European Sixth Framework i teži da “istraži korišćenje robota igračaka koje bi omogućile deci sa nedostacima da razviju društvene veštine.”Jedan broj takvih sprava će pomoći mladima sa ograničenjima  u učenju da se normalnije uklope u društvo, i KASPAR (robot za pomoć  u sinhronizaciji i kretanju) je stvoren kao najnoviji android koji dolazi da spašava. Tim još uvek nije zadovoljan, a u budućnosti će”ispitati kako roboti igračke mogu postati društvni medijatori u naredne 3 godine

Nokia 8600 "Luna" se zvanično pojavljuje

Autor kombib | 6 Jun, 2007

Nokijin najnoviji model "Luna" o kom se šuškalo, konačno je ugledao svetlo dana i o, kako sija. Ova serija 40 ima karakteristike quadband GSM / EDGE, kameru od 2 megapiksela, poluprovidni stakleni klizač preko dugmića, i Nokijin prvi put korišćen mikro USB port. Naravno, ovo nije kakva bilo serija 40-to je vrhunac kolekcije gde je cena bitna i platićete 700 dolara za luksuz kupovine jednog takvog. Nokia 8600 je napravljen od nerđajućeg čelika i stakla i to staklo plus cena je samo karta za jezera džinovskih suza ako vam ikad on ispadne.

Mobilni telefon sa mini suknjom Samsung SCH-C220

Autor kombib | 6 Jun, 2007

Devojke će voleti ovaj mobilni telefon koji se zove Samsung SCH-C220 mini suknja. Koliko je mini mobilni telefon ili koliko se slaže sa suknjom devojke odražava se u njegovom modernom ali jednostavnom dizajnu. Ovaj telefon je specijalno dizajniran za žene i Samsung je uzeo u obzir sve aspekte koji bi mogli privući ovu vrstu mušterija. Samsungov Anycall Mini Skirt telefon je dostupan u tri različite boje: bela, granat crvena i safirski plava da bi se slagao lako sa bilo kakvom odećom. Telefon dolazi sa jednostavnim, ali stilskim dizajnom, koji je gladak, prilično zaobljen da bi izgledao senzualnije. Štaviše, ima lako dostupne dugmiće za sve svoje glavne funkcije. Verovatno je najmodernija stvar za mobilni telefon sada da bude tanak. Tanak kao papir ako je moguće. Anycall Mini Skirt je blizu tog dostignuća sa debljinom od samo 10.9 mm. To čini da se vitka i atraktivna silueta uklopi u dizajn mini suknje. Još jedan aspekt koji će devojke ceniti je dizajn spoljašnjosti tipa ogledala koji će dati izvrstan odraz kad je telefon u stand by modu. Povrh toga, Samsung SCH-220 ima touch pad na prednjem LCD ekranu. Neke još pogodnije funkcije su takođe obezbeđene, pošto ovaj telefon dolazi sa ugrađenim GPS koji je sposoban da obezbedi informaciju samo za Koreju. Anycall SCH-C220 dolazi sa kamerom od 2 megapiksela i mp3 plejerom da bi imao odgovarajući vid zabave. Ali za devojke koje vole i da studiraju, ovaj telefon dolazi i sa elektronskim rečnikom. Samsung SCH-C220 će se prodavati samo u Koreji sa prosečnom cenom od 650 dolara. Moglo bi se ispostaviti da je to malo skupo za telefon, ali je u stvari vredan ako ga pogledate kao deo luksuzne opreme.

 

Deca se često sreću sa internet prijateljima

Autor kombib | 6 Jun, 2007

Mnogo dece se sreće sa ljudima koje su prvi put upoznali na internetu, a njihovi roditelji ništa ne znaju o tome, tvrdi se u jednoj studiji. Firma za bezbednost na mreži Garlik je ankentirala stotine petnaestogodišnjaka I otkrila da se 20% njih uživo sastalo sa  osobom koju su upoznali preko interneta, a jedan od 20 to čini konstantno. Samo 7% roditelja su bili upoznati sa ponašanjem svoje dece, izvestila je studija. Predstavnici Garlika, firme koja savetuje ljude o zaštiti podataka na internetu, kažu da mladi sebe dovode u opasnost. Firma je anketirala 500 mladih o njihovim navikama na internetu i pitali su 500 roditelja o njihovim stavovima. Otkriveno je da 40% dece redovno posećuje sajtove koji su im roditelji zabranili, I mnogi odaju osetljive informacije bez pristanka roditelja. Takvi podaci uključuju puno ime I prezime 30%),  adresu stanovanja (12%), detalje o školi (46%) I porodične fotografije (9%). Uprkos tvrdnje roditelja da 90% njih nadgleda korišćenje interneta svojih potomaka, više od polovine mladih je priznalo da su surfovali internetom kad njihovi roditelji nisu znali. Šef Garlika Tom Ilube je nazvao ovo istraživanje “pozivom na buđenje” britanskih roditelja. “Internet je divno mesto za istraživanje, ali mladi konstantno čine sebe ranjivim ne primenjujući iste mere opreza kao što bi učinili u realnom životu.”

Uhapšen kralj spama u SAD

Autor kombib | 6 Jun, 2007

Čovek sa nadimkom „kralj spama“ jer je slao milione junk mail-ova je uhapšen u SAD. Robert Soloway, star 27 godina je uhapšen u Sijetlu, u državi Vašington, i optužen je za prevare sa mailom, krađu identiteta i pranje novca. Gospodin Soloway se izjasnio da nije kriv. On je postao jedan od najvećih spamera u svetu, koristeći kompjutere koji su bili tajno inficirani naredbama da šalju milione e-mailova. Takvi kompjuteri su poznati kao “zombiji” zato što njihovi vlasnici nemaju pojma da se oni upotrebljavaju u druge svrhe. Gospodin Soloway je odgovoran za desetine miliona e-mailova koji su promovisali njegovu kompaniju između novembra2003. i maja 2007. On je rekao da je često menjao internet adrese da ne bi bio uhvaćen. Gospodin Soloway će biti prva osoba kojoj će suditi zbog slanja spamova na osnovu federalnog zakona o krađi identiteta. Tužioci žele da traže sumu od $773,000 (£391,000) koliko je Gospodin Soloway zaradio. Ako ga optuže po svim optužbama, suočava se sa kaznom od $250,000 (£126,500) I maksimalnom kaznom zatvora u trajanju od 65 godina.

Digitalni gramofon:originalni dizajn ili prečica za uradi sam

Autor kombib | 6 Jun, 2007

Mmm, digitalni gramofon. Novo i staro u jedinstvu lasera i nostalgije , on bi sigurno naterao  Edisonovo čudo da padne u nesvest. Dizajnirali su ga Yong Jieyu & Ama Xue Hong Bin, a fonografski cd plejer se sastoji od rastavljenog cd plejera sa laserom koji je postavljen kao klasična igla koja prati voštane žljebove.

Dok nam se sviđa ideja o izloženom disku, zamišljamo da bi zvuk trebao biti prilično saglasan sa onim ranim snimcima iz 19 veka. Dok dizajneri tvrde da im je cilj bio da”analiziraju ovaj proizvod kroz njegovu istoriju i funkciju i da ga redizajniraju”, ne možemo a da se ne zapitamo da li je to samo maskirani komplet uradi sam gramofon koji je već godinama dostupan na Amazon.co.jp. Samo to reći je dovoljno.